jurken-collectie.reismee.nl

Hoe om uw trouwjurk te verzekeren Winkelen reis is geen stress-fest

Hoewel bruidsjurkshoppen vaak een leuke en opwindende ervaring is, kan het ook een beetje stressvol zijn. Om ervoor te zorgen dat uw trouwjurk-shop-trip geen stressfestijn is, hier is wat wij aanbevelen.

Onderzoek bruidswinkels voordat je afspraken boekt

Trouwjurken van #veaul

Het meebrengen van je moeder, toekomstige schoonmoeder, bruidsmeisjes, zussen en vrienden kan een beetje een verspilling van tijd zijn als je een stap in de bruidswinkel doet en hun stijl realiseert, is gewoon niet voor jou.

Om dit te bestrijden raden we aan de merken te onderzoeken en een bruidsboetiek voorraden te maken voordat een afspraak wordt gemaakt. Maak er een punt van om hun sociale mediakanalen en website te overvallen - op deze manier heb je een goed beeld van wat je kunt verwachten als je door de deur loopt.

Onderzoek naar bruidstrends en boetiekmerken is ook een geweldige manier om een algemeen beeld te krijgen van wat je je voorstelt terwijl je door het gangpad loopt. Hoewel dit kan veranderen als je verschillende jurken uitprobeert, heb je tenminste een startpunt waarmee je consultant kan werken.

Eet eerder een gezonde maaltijd

Als je op mij lijkt, blazen bepaalde voedingsmiddelen je maag op als een ballon binnen enkele minuten. Normaal kleding shoppen wordt intens ongemakkelijk en onaangenaam gemaakt met een opgeblazen buik - en dat is zonder trouwkleding te moeten proberen na trouwjurk!

Dat gezegd hebbende, zorg ervoor dat je voor je afspraak eet. Trouwjurk winkelen is soms een vermoeiende en belastende ervaring, en je zult alle energie nodig hebben die je kunt krijgen om je jurken in en uit te laten glijden.

Houd een open geest

Voor de meeste bruiden is de eerste keer dat ze ooit een bruidsjurk proberen te kopen, wanneer ze een eigen jurk willen kopen. Vanwege dit zullen veel mensen geen idee hebben welke kledingstijl bij hen past.

Sluit geen stijlen uit voordat je de winkel binnenstapt. Uw bruidsadviseur weet precies welke stijlen het beste bij u passen en heeft tal van stijlsuggesties die u misschien nog nooit eerder hebt overwogen.

Zorg ervoor dat je minstens één van elke stijl probeert. Je weet maar nooit, je stijl kan toch prinsessenjurk zijn!

Verwacht tegenstrijdige meningen

Hoewel je moeder absoluut dol is op een bepaalde stijl van kleden, zijn je bruidsmeisjes het daar misschien niet mee eens. Wees hierop voorbereid.

Uiteindelijk is de enige mening die ertoe doet de uwe. Als je verliefd bent geworden op een bepaalde jurk, laat dan niemand anders zijn mening beïnvloeden.

Als je beter alleen kunt winkelen, doe dat dan

Trouwjurken van #veaul

Ondanks populaire trouwfilms die ons vertellen onze belangrijke vrouwen in ons leven mee te nemen naar onze trouwjurkafspraken, is het soms het beste om alleen te gaan.

Het afleiden van verschillende meningen kan het beproeven van jurken stressvol maken als het een leuke, magische ervaring moet zijn. Als u uw bruidsmeisjes thuis laat, kunt u uw keuze maken met een helder hoofd, waarbij niemand uw mening wegdrukt.

Zelfs als u alleen al uw eerste eerste consult hebt, kunt u de selectie van uw kledingkeuze beperken voordat u uw bruidsmeisjes meeneemt en de belangrijke beslissing neemt welke jurk in het gangpad moet worden gedragen.

Verwacht niet meteen 'The One' te vinden

Hoewel we regelmatig horen dat bruiden hun droomhuwelijkskleding vinden bij de eerste winkel waar ze binnenlopen, is niet iedereen de kledingwinkelervaring hetzelfde. Misschien moet je een aantal bruidsboutiques bekijken voordat je de jurk van je dromen vindt.

Maar vrees niet, je zult uiteindelijk de perfecte jurk vinden en je zult een geweldige tijd hebben om alle verschillende stijlen te proberen!

Klik hier voor meer trouwjurken