jurken-collectie.reismee.nl

Hoe jurken met stijl? Deel I

Laten we eerlijk zijn, we willen allemaal stijlstijlen zijn. De modewereld is leuk en opwindend en hoewel het intimiderend kan zijn voor een newbie, is het een wereld waar we allemaal deel van willen uitmaken. Het ontwikkelen van je eigen gevoel voor stijl lijkt misschien moeilijk, maar met een beetje begeleiding is het niet zo moeilijk als het lijkt.

Deel 1 Vertrouwen hebben

1 Toon uw houding en persoonlijkheid. Dressing met stijl gaat over meer dan de kleding; het gaat erom hoe je jezelf draagt. Als je jezelf met vertrouwen meeneemt, wordt je fashion statement luid en duidelijk gehoord. Als u zich ongemakkelijk voelt in wat u draagt, wordt dit weergegeven. Vertrouwen is tenslotte het beste accessoire dat men kan dragen.

2 Maak uw handelsmerk. U kunt een gedenkwaardig handelsmerk creëren door de delen van uw lichaam of persoonlijkheidskenmerken die u van uzelf houdt, te accentueren. We willen allemaal herinnerd worden door iets geweldigs, en het creëren van je persoonlijke handelsmerk is een geweldige manier om jezelf te definiëren.

• Als u bijvoorbeeld eigenzinnig en extravert bent, maakt u van heldere en unieke sieraden uw handelsmerk.
  • Als je van je natuurlijk mooie donkere haar en bruine huid houdt, accentueer je deze kenmerken door je merk een diep rode lipkleur te maken.

Avondjurken 2019 van veaul

3 Omarm en definieer je persoonlijke stijl. Uw kledingkeuze is een weerspiegeling van wie u bent, inclusief wat u interesseert, uw inspiraties en uw ambities. Hoe meer u bent verbonden met uw persoonlijke stijl, hoe meer vertrouwen u krijgt. Door je favoriete muziek, hobby's en doelen toe te voegen, kun je echt aansluiten bij je stijl.

• Stel dat je geïnteresseerd bent in metalbands. Voeg je favoriete band-t-shirts toe aan je garderobe. Kleed je metalen T-shirt aan met je favoriete jeans en hakken voor een stijlvolle look die helemaal jou is.
  • Als je een CEO van een bedrijf wilt worden, kleed je het onderdeel aan! Neem power suits of strakke jurken op in uw wekelijkse kledingkast. Als u zich aan uw doelen aanpast, krijgt u uw innerlijke zelfvertrouwen.

>>> Vind meer Avondjurken