jurken-collectie.reismee.nl

Wat winkelen voor een bruidsjurk is echt als ...

Dus je bent verloofd! Na het instellen van een datum, het kiezen van een locatie en het maken van die altijd belangrijke Facebookrelatie-statusupdate, is het waarschijnlijk dat je een aantal serieuze trouwjurk-boodschappen gedaan wilt hebben. Goed, steun voor impact, want dit is wat winkelen voor een trouwjurk echt is.

veaul's trouwjurken

Het zijn absoluut niet alle sprankeling en tule

Het is leuk en zo, maar het is vermoeiend en stressvol. Dit is een van de belangrijkste outfits die je ooit zult dragen. Je bent praktisch Beyoncé nu. Haal diep adem. Het wordt een leuke rit.

Je bent misschien een beetje bezweet

Om de een of andere reden lijken bruidsjurken van slagroom te zijn gemaakt, en trouwjurk boetieks lijken op een constante 30 graden te zijn ?! Raar combo, vooral als je gehaast bent om in en uit de jurken te komen in je timeslot van een uur.

Je zult naakt zijn voor een vreemde

Gelukkig doen ze dit voor de kost en het maakt waarschijnlijk niet uit hoe je eruit ziet, maar ik moest mijn verkoopassistent vragen om mijn beha voor mij af te doen, dus we werden zeker goede vrienden.

Je bruidsmeisjes / zus / moeder hebben misschien niet dezelfde keus als jij

Als je besluit iemand mee te nemen, kan het zijn dat ze je jurk niet zo leuk vinden als jij, en dat is goed. Vergeet niet dat je Beyonce bent, en zij zijn gewoon de Michelle's.

veaul's Bruidsmeisjes Jurken

veaul's Moeder Van De Bruid Kleding

Wees voorbereid op tranen

Als je mensen uitnodigt, moet je op je hoede zijn dat je ze misschien een beetje ziet huilen. En misschien zelfs vreemden in de boetiek die je nog nooit hebt ontmoet. Een verpleegster nodigde zichzelf uit voor mijn bruiloft op mijn afspraak alleen maar omdat ze zo van de jurk hield.

Misschien wilt u uw budget overschrijden

Of misschien heb je er helemaal geen. Als dit het geval is, neem dan even de tijd om te ademen, neem een koffie en denk erover na. Praat er zelfs over met je andere helft. Het is prima om over te gaan als het binnen uw mogelijkheden ligt om dit te doen. Misschien betekent dit dat je iets anders zult bezuinigen, maar als het jouw jurk is, dan is het jouw jurk.

Misschien krijgt u een "zeg ja tegen de jurk" -teken

En je hoeft het niet op te houden, of ernaast te gaan staan voor een foto als je dat niet wilt. Het is prima als je er niet bij bent.

Je moet een aanbetaling doen

Als je die wel vindt, moet je een aanbetaling doen (meestal is 50% vereist om de jurk te bestellen, wat tot zes maanden kan duren). De meeste winkels bieden creditcardbetalingen aan en u kunt het in stappen betalen. Je moet de jurk volledig betaald hebben voordat je hem kunt laten aanpassen. De meeste winkels bieden deze service tegen een meerprijs.

Het is verbazingwekkend, je zult je een prinses voelen

Ik zeg je, wanneer die dame die je net hebt ontmoet (maar je naakt heeft gezien) een sluier om je heen legt en je voor de spiegel staat met al je geliefden die snikken, zul je je een miljoen dollar voelen.

Begin vandaag met winkelen voor een trouwjurk.