jurken-collectie.reismee.nl

Hoe de perfecte bruid te kiezen?

Voor bruiden over de hele wereld, het kiezen van hun bruidsmeisjes is een topprioriteit als het gaat om het plannen van hun droomhuwelijk. Maar voordat je je bruidsmeisjes voorstelt, raden we je aan de moties te doorlopen om echt te begrijpen wie je aan het kiezen bent om aan je zijde te staan tijdens zo'n speciale gelegenheid en of ze op de lange termijn de juiste keuze zijn.

Om je te helpen contact te maken met je droom-bruidsmeisje, hebben we een aantal belangrijke vragen verzameld om je aan het denken te zetten.

Naar welke look ga je?

Voordat we ons afvragen wie je als bruidsmeisje wilt vragen, raden we je aan je droombruiloft voor te stellen. Als je voor een traditionele witte bruiloft gaat, zijn meestal drie tot vijf bruidsmeisjes de norm. Voor meer ontspannen rustieke bruiloften, het aantal is meer als een of twee belangrijke bruidsmeisjes.

Bovendien moet je het aantal groomsmen bespreken dat je verloofde voor ogen had naast hem te hebben. Als hij twee keer een nummer heeft bedacht, kun je misschien een compromis sluiten en in het midden bijeenkomen om ervoor te zorgen dat beide kanten van het bruidsfeest overeenkomen en niemand meer door het gangpad loopt of alleen aan het dansen is.

Betaal je voor iets en zo niet, kunnen ze het betalen?

Voordat u uw bruidsmeisjes vraagt om aan uw zijde te staan bij zo'n speciale gelegenheid, moet u beslissen wat u aanbiedt en wat u van hen verwacht dat ze in de strijd gooien. Hoewel veel bruidssuitsleden bereid zijn om de kosten van de bruidsmeisjesjurk te betalen, zijn ze misschien niet zo enthousiast over het betalen voor professionele haarstyling, make-up, schoenen, accessoires enz. Ook zou je misschien niet bereid zijn om duizenden dollars te betalen om kleed meer dan vijf bruidsmeisjes.

Om dit te voorkomen, kunt u er eenvoudig voor kiezen om minder bruidsmeisjes te hebben (en dus voor minder te betalen) of alleen goede vrienden en familie opnemen die bereid zijn de kosten van de eer te dekken.

Hebben ze een helpende hand uitgeleend wanneer dat in het verleden nodig was?

Dit is een belangrijke vraag om te overwegen bij het controleren van uw bruidsmeisjes.

Helaas is het gebruikelijk dat vriendschappen eenzijdig zijn. Voordat u uw bruidsmeisjes een voorstel doet, moet u erover nadenken: heeft u uw keuze in bruidsmeisjes al eerder in het verleden voor u gehad?

Het is tenslotte jouw speciale dag. Je moet omringd zijn door mensen die je van ganser harte steunen.

Hebben ze andere verplichtingen die voorrang krijgen?

Hoewel je huwelijk op dit moment in je leven je hoogste prioriteit heeft, is het waarschijnlijk niet voor je bruidsmeisjes. Buiten je bruiloft gaat het leven verder en hebben mensen andere verplichtingen om zich aan te sluiten.

Voordat u taken aan uw bruidsmeisjes schenkt, is het belangrijk om te overwegen of zij daadwerkelijk tijd hebben om zich aan hen te committeren.

Bijvoorbeeld, moeders met jonge kinderen hebben misschien geen tijd om elke bruidssalon met u te bezoeken. Evenzo hebben zij die verder weg wonen misschien niet de tijd of energie om vaak te bezoeken om te helpen met de bruiloft.

Je kunt deze mensen nog steeds als je bruidsmeisjes hebben, maar het is misschien de moeite waard om ze eenvoudiger taken te geven of gewoon blij te zijn dat ze deel uitmaken van je dag.

Voel je jezelf om hen heen?

Dit lijkt een voor de hand liggende vraag. Het zijn je beste vriendinnen, natuurlijk voel je jezelf om hen heen!

Maar echt waar?

Het is belangrijk om te overwegen welke vrienden je naar voren brengen en je enthousiast laten voelen over je huwelijk bij het rekruteren voor je bruidselectie.

Als je je niet comfortabel voelt wanneer je je jurk vasthoudt terwijl je het toilet gebruikt, zijn ze misschien niet zo dichtbij als je oorspronkelijk dacht.

Wat is de reden achter je keuze?

Voordat we je bruidsploeg voorstellen, raden we aan om lang en diep na te denken over de redenering achter je keuzes. Schrapt u bijvoorbeeld wie er beschikbaar is om het aantal groomsmen te evenaren? Neem je gewoon een neef op omdat ze familie is?

Het is jouw bruiloft - jouw bruidsquadot moet perfect zijn.

Afbeelding van : https://www.veaul.com/nl/bruidsmeisjes-jurken-c14

Klik hier om ongelooflijke bruidsmeisjekledingleveranciers van veaul te ontdekken